گردهمایی سازمان تروریستی منافقین در پاریس با حضور گروهی از سیاستمداران کنونی و مقامات سابق آمریکا و نزدیک‌ترین مشاوران و افراد به دونالد ترامپ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۷۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، گردهمایی سازمان تروریستی منافقین در پاریس با حضور گروهی از سیاستمداران کنونی و مقامات سابق آمریکا و نزدیک‌ترین مشاوران و افراد به دونالد ترامپ برگزار شد.

روزنامه گاردین با انتشار گزارشی از این نشست نوشته این سازمان نزدیک به ۴ هزار نفر را که بسیاری از آن‌ها از مهاجران ساکن در کشور‌های اروپای شرقی بودند در این مراسم گردهم آورده بود.

خبرنگار روزنامه گاردین در حاشیه این گردهمایی با برخی از افراد حاضر در آن مصاحبه کرده از جمله این افراد یک مادر و ۲ فرزند سوری مهاجر در اروپای شرقی بوده که از طریق آگهی فیسبوک از آن مطلع شده و در آن شرکت کرده است. او به خبرنگار گاردین گفته است: ما برای تعطیلات به اینجا آمدیم، چون به پاریس سفر نکرده بودیم و هیچ شناختی نسبت به این گروه نداریم. (!)

به نوشته گاردین نیمی از حاضران از مهاجران خاورمیانه‌ای ساکن در اروپای شرقی بوده‌اند.

از آمریکا نیز هیئتی از کنگره آمریکا و چند تن از مقامات سابق از جمله «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و وکیل کنونی دونالد ترامپ و نیز «نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در این گردهمایی حاضر شده و در آن سخنرانی کردند.

یادآور می‌شود برخی سناتور‌ها و اعضای کنگره آمریکا از هر دو حزب به نشست سازمان ورشکسته منافقین پیام ویدئویی ارسال کردند.

نکته بارز در خیمه شب بازی منافقین، همین همراهی مستقیم و غیرمستقیم دولت فرانسه و دولت ترامپ با یکی از جنایتکارترین سازمان‌های تروریستی جهان است، و عجیب اینکه همین گروه حامی تروریسم، برای الحاق ایران به FATF و دروغ بزرگ مبارزه با تروریسم پافشاری می‌کنند و کسانی هم در ایران با وجود تظاهر به مخالفت با ترامپ و امسال او، نسخه‌پیچی امثال وی را تأیید می‌کنند!

در همین زمینه شایان ذکر است که رژیم عربستان با وجود پیشگامی در حمایت از تروریسم، در معرض کمترین فشار غرب و FATF نیست. نشست تروریست‌ها در پاریس هر چند فاقد کمترین اهمیت است، اما از بابت برداشتن نقاب از صورت غرب، اهمیت دارد.

ارسال نظرات