نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
فرمند گفت: ارزش‎های کشور‌های غربی با کشور ما فرق دارد و آزادی را در برهنگی می‌بینند، بنابراین صحیح نیست که کشور اسلامی ما به تقلید کورکورانه از غرب بپردازد.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۶۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
فردین فرمند نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در راستای مطالبات رهبری مبنی بر اینکه سبک زندگی غربی در تعارض با معنای حقیقی خانواده است و مشکلات لاعلاجی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد، بنابراین در قانون گذاری برای حل مشکلات خانواده‎های ایرانی، نباید به نگاه غربی‌ها به زن، فرزند و پدر و مادر توجه کرد، گفت: طرح‌هایی که در حال حاضر در رابطه با مسائل خانواده ارائه می‌شود صحیح بوده، اما متاسفانه بیشتر زنان ایرانی از زندگی غربی‎ها کپی برداری می‌کنند، که سبک زندگی غرب، در تعارض با فرهنگ جامعه ما هست.

وی بیان کرد: کشور‌های غربی ارزشی برای زن در جامعه قائل نمی‌شوند و الگو برداری کورکورانه از کشور‌های غربی امری ناخوشایند است.

فرمند اظهار داشت: ارزش‎های کشور‌های غربی با کشور ما فرق دارد به عنوان مثال حجاب برای کشور‌های غربی معنا و مفهوم خاصی ندارد و آزادی را در برهنگی می‌بینند، بنابراین صحیح نیست که کشور اسلامی ما به تقلید کورکورانه از غرب بپردازد.

وی تصریح کرد: تعریف کشور‌های غربی از مسائل جامعه و قواعد، فرهنگ و قوانین آن‌ها با کشور ما فرق دارد و نمی‎توان آن را در کشور پیاده کرد.
ارسال نظرات