رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه:

برگزاری کنگره های شهدا اثرگذارترین کار فرهنگی در کشور است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه در اوّلین جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در سالن جلسات استانداری بوشهر گفت: برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا اثرگذارترین کار فرهنگی در کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۰۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار احمد حق طلب اظهار کرد: مهم ترین واقعه ای که بعد از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در یک استان می تواند رخ دهد برگزاری کنگره شهدای هر استان است که به سبب آن تا سال های متمادی خیرات و برکات فراوانی نصیب آن استان شده و اثرات مثبت آن پابرجا می ماند.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های آن ها را از جمله اهداف برگزاری کنگره شهدا عنوان و تصریح کرد: اگر امروز هزاران جوان ما داوطلب حضور در جبهه های آن سوی مرزهای کشور برای دفاع از حرم هستند بخش عمده ای از آن به واسطه انتقال فرهنگ دفاع مقدّس به نسل های جدید است.
رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه تأکید کرد: امروز ما 36 هزار شهید دانش آموز در کشور داریم که می توان نتیجه گرفت اغلب این شهدا مجرد بوده اند امّا بیش تر شهدای مدافع حرم متأهل و و دارای فرزند هستند که این مسئله به واسطه بصیرتی است که از انتقال فرهنگ ایثار و دفاع مقدس به نسل های بعد از دفاع مقدس به وجود آمده است.
انتهای خبر/

ارسال نظرات