سرپرست فرمانداری ویژه میانه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: پنج دکل توربین بادی نیروگاه کاغذکنان این شهرستان با توانایی تولید 10 مگاوات برق در شرف نصب شدن است که تا یک ماه آینده وارد شبکه توزیع می شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۷۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی با بیان اینکه برای تامین برق شهرستان 59 مگاوات برق نیاز است، افزود: نیروگاه بادی آقکند با 25 دکل بخش مهمی از نیاز شهرستان را مرتفع می کند.
وی ادامه داد: قطعی برق در چند روز اخیر، ناشی از استفاده بیش از حد بوده و لازم است مدیران ادارات، بانکها، واحدهای تولیدی در زمینه سیستم های سرمایشی و روشنایی تجدید نظر ویژه کنند تا شاهد قطعی های بیشتر نباشیم.
مشایخی بر راه اندازی عملی میز خدمت در ادارات برای پاسخگویی و راهنمایی عمومی و تخصصی صحیح به ارباب رجوع در جهت رضایتمندی هر چه بیشتر آنان تاکید کرد.
وی راه اندازی میز خدمت به شکل حضوری و الکترونیکی را سبب راهنمایی تخصصی و عمومی مردم عنوان و بیان کرد: مدیران بانک ها و ادارات خدمات رسان باید با در نظر گرفتن رعایت حال مردم به اعاده حق و حقوق دولت بپردازند.
مشایخی همچنین بر کنترل وضعیت بازار شهر از سوی صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات با هماهنگی فرمانداری تاکید و اظهارداشت: برخی سوء استفاده گران سعی در اختلال در روند عمومی بازار دارند .
سرپرست فرمانداری میانه با بیان اینکه حضور مسوولان و مدیران ادارات در همایش ها و نماز جمعه گاهی کمرنگ و قابل قبول نیست، گفت: این عدم حضورها بازخورد خواهد داشت.
مشایخی پشتیبانی مالی و انسانی موکب حسینی برای راه اندازی در کربلا برای خدمات دهی به زائرین از سوی ادارات را ضروری خواند.
نیروگاه بادی آقکند بخش کاغذکنان شهرستان میانه با توان ۵۰ مگاوات برق با اعتبار ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

ارسال نظرات