خبرهای داغ:
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

پنج نفر به جرم حیوان آزاری در آذربایجان شرقی دادگاهی شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از دادگاهی شدن پنج نفر به جرم حیوان آزاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۷۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حمید قاسمی، گفت: بر اساس گزارش یک شهروند به یگان حفاظت محیط زیست استان در خصوص حیوان آزاری در میانه، با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان، خودرو فرد متخلف شناسایی و با احضار به دادگاه، با رای دادگاه کیفری به ۲ ماه حبس تعزیری محکوم شد.
وی افزود:  فرد محکوم، دو قلاده سگ را به طرز فجیع و غیر انسانی پشت خودرو خود بسته و روی زمین کشیده بود.
قاسمی همچنین از رسیدگی به پرونده حیوان آزاری دیگری در دادگاه هوراند خبر داد و گفت: در پی ارسال فیلمی توسط اهالی منطقه به اداره حفاظت محیط زیست هوراند، ۴ نفر به اتهام حیوان آزاری و کشتن یک قلاده روباه به دستگاه قضایی شهرستان معرفی شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اضافه کرد: یک قلاده روباه ماده که باردار بوده است، در درون چاه یک ساختمان نیمه کاره گرفتار شده بوده که این ۴ نفر به جای نجات آن، اقدام به آزار بی رحمانه و غیر انسانی این روباه از طریق پرتاب سنگ به درون چاه، ضرب و شتم به وسیله چوب دستی و دست آخر به دار آویختن این حیوان زبان بسته کرده و آن را کشته اند.
قاسمی با تاکید بر برخورد شدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان با هر گونه حیوان آزاری، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، موارد را با شماره تلفن‌های ۳۳۳۴۳۵۱۳ و ۱۵۴۰ به مسئولان این اداره کل اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار