فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس مسافربری ایران در سال 67 را اوج نفاق هیات حاکمه امریکا با جمهوری اسلامی عنوان کرد و جنایتی است که از ذهن و خاطره مردم دنیا نخواهد رفت.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۷۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ دوم پاسدارعلی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به ماهیت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران افزود:آمریکا با حمله به هواپیمای مسافربری ایران دشمنی خود را به ملت ثابت کرد و این اتفاق را سهوی دانست در حالی که به ژنرال خود بابت این جنایت مدال افتخار داد و حتی یک عذر خواهی ساده در مورد رفتار خصمانه ای که مرتکب شده بود از ملت ایران نکرد.

وی تاکید کرد:ایالات متحده آمریکا درحالی این اقدام ضد بشری را انجام داد که دم از حقوق بشر می زند،آمریکا کشورهایی را که حتی یک انتخابات درآنها برگزار نمی شود را به عنوان دوست وشریک انتخاب می کند ولی دیگر کشورهایی را که تابع زورگویی های این کشور نیستند را مورد تخطئه قرار می دهد.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اقدامات ضد بشری آمریکا در سطح منطقه و جهان و استفاده ابزاری این کشور از جایگاهش گفت:آمریکا تقریبا همه چیز را به سخره گرفته اما ظریفیت جامعه جهانی هم حدی دارد.

وی افزود:مرزبندی ها و مواضع کشورها هم اکنون شفاف تر شده وملت ها متوجه شدند که آمریکا با چه نیت و اهدافی شعارهایی را دنبال می کند که به نفع کشورش تمام شود.

علی رسولی تاکید کرد :امیدواریم رفتار امریکا در مجامع بین المللی دنیا به عنوان نقض حقوق اولیه انسان ها مطرح شود و تصویر این سیستم تمامیت خواه برای جامعه جهانی روشن تر شده و بدانند که شعارهای پر زرق و برق آمریکا تهی از عمل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات