خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران با حضورسردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۶۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای، مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران با حضورسردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئول بسیج ورزشکاران همدان، ورزشکاران بسیجی و خانواده شهدا در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

این مراسم به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز فرهنگ پهلوانی را روز نماد شخصیت و اخلاق معرفی و هدف از نامگذاری این روز را پاسداری و تروج فرهنگ ارزشمند پهلوانی و جوانمردی دانست.

در ادامه مسئول بسیج ورزشکاران کشور با تببین شاخصه‌های مرام پهلوانی، بر جداسازی مرام پهلوانی از مسائل سیاسی و همچنین تبیین مرام پهلوانی در جامعه تاکید کرد.

تجلیل از ورزشکاران استان، اجرای برنامه‌های ورزشی، نمایشی و هنری، رونمایی از غرفه شهدای ورزشکار و رونمایی از مدال‌های بین‌المللی اهدا شده به شهدا از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات