خبرهای داغ:
فرماندار ماکو تاکید کرد

تشدید نظارت و بازرسی از بازار ماکو

فرماندار ماکو گفت: دستگاه های اجرایی باید ضمن تشدید بازرسی ها، اقدامات اقناعی و ارشادی را در خصوص وضعیت بازار در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۶۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی شاهین علیزاده به منظور بررسی مسائل و مشکلات وضعیت بازار و اقلام پر مصرف شهروندان، در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت با اشاره به نوسانات قیمت ارز و سوء استفاده برخی افراد از خلاء های بوجود آمده در بازار، گفت: همه مسئولین دستگاه های ذیربط موظف هستند تا شرایط را برای کاهش دغدغه های عمومی و استرس بوجود آمده ناشی اخبار کذب کمبود اقلام پرمصرف فراهم کنند.

وی افزود: هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج عمومی مردم در ماکو نداریم و دستگاه های ذیربط باید ضمن تشدید بازرسی ها، اقدامات اقناعی و ارشادی را در خصوص وضعیت بازار مد نظر داشته باشند.

فرماندار ماکو با انتقاد از برخی افراد که کالاهای پرمصرف را احتکار می کنند، اظهار داشت: مسئولین دستگاه های ذیربط باید با بهره گیری از اکیپ های مشترک عرصه را برای سوء استفاده کنندگان تنگ کنند.

علیزاده خاطرنشان ساخت: مردم می توانند با تماس با تلفن 124 نقش بسیار مهمی در برخورد با متخلفان داشته باشند و متولیان امر را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات صورت گرفته، پیشنهادات خود را در راستای تنظیم بازار ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار