خبرهای داغ:
به همت حوزه شهید لطفی سپاه ارومیه نخستین یادواره شهدای اهل سنت بخش انزل در ارومیه با حضور خانواده معظم شهداء، مردم شهید پرور و مسئولین در روستای کهریز بخش انزل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۵۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به همت حوزه شهید لطفی سپاه ارومیه نخستین یادواره شهدای اهل سنت بخش انزل در ارومیه با حضور خانواده معظم شهداء، مردم شهید پرور و مسئولین در روستای کهریز بخش انزل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام فعال آذر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار داشت: شهدای ما برنده ترین افراد در مسابقه دنیا و آخرت هستند و از منفعتی برخوردار هستند که با هیچ یک از منفعت های دنیوی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: شهداء جز برای مسیر خدا و اعتلای دین الهی قدم برنداشتند و فضای معنوی رزمندگان در جبهه قابل قیاس با دیگر فضاها نیست.

این مسئول تاکید کرد: اگر امروزه کشور ما توانسته در برابر کشورهای ابرقدرت جهان قد بلند کند و حرفی برای گفتن داشته باشد و ما توانستیم نظام اسلامی را حفظ کنیم بی شک به برکت خون شهداء و رشادت های آنها می باشد.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با اشاره به ثمرات خون شهداء گفت: دفاع مقدس ادامه عاشورا می باشد چرا که رزمندگان ما راه امام حسین (ع) را پیمودند و ثمرات این رشادت ها را امروز شاهد هستیم که با وجود بحران های شدید در کشورهای اطراف، کشور ما جزء با امنیت ترین کشورهاست، شهداء رفتند و این امنیت بی نظیر را برای ما به ارمغان گذاشتند.

فعال آذر ادامه داد: مسیر و اهداف شهداء باید حفظ شود تا الگوی دیگران قرار داده شود و نباید راه و اهداف شهداء از بین رفته و این مسیر گم شود بلکه باید این راه و مسیر حفظ شده و در چشم مردم جلوه داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات