نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: آمریکا بزرگترین جنایتکار روزگار مدعی ترین کشور در زمینه حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۵۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

 

 

حجت الاسلام حسین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی بیان کرد: به حول و قوه الهی تفکر بسیجی، پوزه ناقضان حقوق بشری که آمریکا سردمداران است را بر خاک خواهد مالی، در عصر حاضر طرح مسئله حقوق بشر، کامل ترین ابزار خیانت بر علیه بشریت توسط شیطان بزرگ آمریکا شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه آمریکا با روش ها و همیاران گوناگونی به نام حقوق بشر جنایاتی علیه بشریت انجام می دهد، خاطرنشان کرد: این امر در حالی صورت می گیرد که خود آمریکا مدعی حقوق بشر بوده و هیچ گونه کنترل و هشداری از سوی سازمان جهانی حقوق بشر به این جنایتکاران داده نمی شود.

وی تصریح کرد: آمریکا، بزرگترین جنایتکار روزگار علیه بشریت در کمال وقاحت بزرگترین مدعی منادی حقوق بشر است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو با تاکید بر اینکه آمریکای جنایتکار به زودی تسلیم حقوق بشر تعریف شده توسط اسلام ناب محمدی خواهد شد، اظهار کرد: تنها تفکر بسیجی خواهد توانست اجرای حقوق بشری اسلامی را برای شیطان بزرگ الزامی کند.

 این مسئول ادامه داد: امروزه بسیج باید در راستای افزایش بصیرت خود در جهت مقابله با نقشه های شوم دشمنان تلاشی جهادی داشته باشد و نسبت به آگاه سازی آحاد مردم اعم از داخل کشور و سایر ملل جهان رسالت عظیم و جهانی ایفا کند.

کاظمی تفکر بسیجی را بر گرفته از تفکر اسلام ناب محمدی دانست و گفت: تنها هدف دین الهی، ایجاد مصونیت و مهربانی در سطح بشریت است.

 وی تاکید کرد: وعده الهی، پیروزی نهایی همه تفکرات ناب محمدی و نابودی تفکرات شیطانی است و بسیج نخواهد گذاشت تا ناقضان حقوق بشر به آرزوی دست نیافتنی خود برسند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو به تجاوزات اخیر این رژیم کودک‌کش در بسیاری از کشورها اشاره کرد و افزود: تقریبا می توان گفت اکثر ملل دنیا، قربانی تجاوزات و تهدید رژیم آمریکا هستند، آمریکایی‌ها که در این روزها به دروغ کشوری همچون سوریه را متهم به استفاده از سلاح‌های شیمیایی می‌کنند، خود سابقه دیرینه در فراهم کردن شرایط حمله شیمیایی علیه مردم دارند.

کاظمی بیان کرد: امروز شاهد جنایات جدید آمریکای پلید صفت با دست پرورده های خود یعنی داعش و امثال آن هستیم در حالی که هنوز خاطرات بمباران شیمیایی شهرهای سردشت، حلبچه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، اشنویه و غیره را توسط رژیم صدام فراموش نکرده ایم.

وی بر لزوم شناخت درست دشمن تاکید کرد و افزود: دشمنی که به وسیله انواع و اقسام آرایش رسانه‌ای و تبلیغاتی مقابل چشم های جهانیان اظهار وجود می کند باید به درستی شناخته شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات