خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان خبر داد

اعزام 900 نفر از بوکان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان از اعزام ۹۰۰ نفر از بسیجیان بوکان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور طی تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۳۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

سرهنگ منوچهر مودبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: 900 نفر از بوکان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: این کاروان ها در دو تاریخ مختلف طی ماه های تیر و شهریور سال جاری به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند، مرحله نخست ۷۶۰ نفر در قالب سه کاروان با ۱۷ دستگاه اتوبوس به مناطق شمال غرب کشور از جمله شهرستان های مهاباد، نقده و پیرانشهر اعزام می شوند.

این مسئول ادامه داد: از مجموع ۹۰۰ نفر بسیجی اعزامی به مناطق و یادمان های عملیاتی شمال غرب کشور ۱۸۰ نفر را خواهران تشکیل می دهند؛ قرائت وصیت نامه شهدا، روایت چگونگی عملیات های دوران دفاع مقدس و شرکت در کارگاه های مبارزه با جنگ نرم از برنامه های جنبی این کاروان است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که جهان غرب به ویژه استکبار و جیره خواران داخلی و خارجی آن حملات گسترده ای را علیه مبانی جمهوری اسلامی به راه انداختند برگزاری اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای تجدید عهد با شهیدان است.

مودبی تصریح کرد: شهیدان بر گردن ما بسیار حق دارند و این وظیفه ما را برای حفظ و ادامه راه آنها در پاسدارای از انقلاب و ارزش های ان بیش از پیش افزایش می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظرات