یکی از فعالان بسیجی در گفتگو با بسیج:

بسیج نقش موثری در اقتصاد مقاومتی دارد

عباس عروجی گفت: بسیج نقش موثری در اقتصاد مقاومتی دارد. با توجه به پتانسیل بالایی که بسیج دارد می تواند نقش موثری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و جایگزینی نفت داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۰۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

 عباس عروجی از فعالان بسیجی و از تولیدکنندگان پیراهن مردانه در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  بسیج نقش موثری در اقتصاد مقاومتی دارد. با توجه به پتانسیل بالایی که بسیج دارد می تواند نقش موثری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و جایگزینی نفت داشته باشد.

وی با بیان اینکه تشویق سرمایه گذاران در فعالیت های تولیدی، صنایع تبدیلی و تکمیلی می تواند رونق مبادلات تجاری و تولیدی را داشته باشد افزود: بسیج می تواند موتور محرکه توسعه اقتصادی در کشورمان باشد.

عروجی خاطر نشان کرد:‌ بسیج در دوران دفاع مقدس پیشینه خوبی داشته است از اینرو با رویکرد دلسوزانه و مخلصانه در عرصه های مختلف بخوبی نمایان شده است لذا در عرصه اقتصادی هم بسیجیان مخلص و دلسوز می توانند برای مشارکت بیشتر در سازندگی و تولید محوری و توسعه اقتصادی کشورمان موثر واقع شوند این در حالی است که کمک به محرومین و همنوعان در شرایط سخت اقتصادی یکی از ملزومات اساسی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی محسوب می شود.

ارسال نظرات