عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاهای صد در صد تولید داخل انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۹۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید کیان پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از افزایش غیر منطقی تولیدات داخلی، گفت: دولت نباید اجازه دهد تولیدکنندگان داخلی که مواد اولیه تولیدات را از داخل کشور تامین می کنند، خودسرانه قیمت ها را افزایش دهند.


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش چندین برابری بسیاری از اقلام تولید داخل، افزود: پذیرفتنی نیست که تولیدکنندگان داخلی به بهانه های عجیب و غریب قیمت ها را افزایش دهند و یا از عرضه تولیدات خود به بازار خوداری کنند.

وی از عدم نظارت کافی دولت بر بازار انتقاد کرد و گفت: اقشار مختلف کشور به ویژه آسیب پذیر بیش از هر زمانی به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند و به همین دلیل نیز ایجاب می کند دولت طرحی جدید برای تامین اقلام اساسی مردم ارائه کند.


نماینده مردم دورود وازنا در مجلس دهم، با ابراز تعجب از افزایش غیر منطقی آن دسته از کالاهایی که به طور  صددرصدی در کشور تولید می شوند، ادامه داد: دولت نباید اجازه دهد عده ای  به بهانه شرائط اقتصادی کشور از عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به بازار خوداری کنند زیرا این رفتار نه تنها نظم بازار را به هم می ریزد بلکه زمینه را برای عده ای  سودجو  فراهم می کند که به چیزی جز نفع شخصی فکر نمی کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با ابراز امیدواری از بازگشت آرامش به بازار، گفت: دولت باید از تمام توان خود برای بازگشت این آرامش استفاده کند و با اخلال گران اقتصادی برخورد جدی و قانونی داشته باشد.

ارسال نظرات