رئیس کمیته امداد شهرستان شازند گفت: دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور 50 نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان شازند با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی در سالن اجتماعات کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۹۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ولی مشهدی رئیس کمیته امداد شهرستان شازند با بیان اینکه دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌های تحت حمایت در معرض خطر و آسیب پذیر در طول سال برگزار می شود، گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر یک دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور 50 نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان شازند با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی در سالن اجتماعات کمیته امداد  این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی خطرات مصرف مواد مخدر، خطر استفاده از  مواد صنعتی و روانگردان جدید و همچنین حالات و رفتار اشخاص مصرف کننده  توسط کارشناس مواد مخدر به مددجویان شرکت کننده آموزش داده شد.

مشهدی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مددجویان تحت حمایت  به منظور ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی آن‌ها انجام می شود و برگزاری این دوره‌ها نقش بسزایی در افزایش دانش فراگیران داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات