خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان سوخت در تعزیرات حكومتی همدان به پرداخت بیش از 751 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۸۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

جریمه 751 میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت در تعزیرات حكومتی همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه بیش از 201 کیلوگرم انواع مواد محترقه توسط تعزیرات حكومتی همدان منهدم شد، اظهار داشت: قاچاقچی که مواد محترقه را در اتوبوس جاسازی کرده بود به دام قانون افتاد.

وی افزود: فردی که مقادیر زیادی مواد محترقه به ارزش 378 میلیون و 723 هزار و 375 ریال را به وسیله اتوبوس به سمت تهران حمل می‌کرد دستگیر و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان تحویل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده و صدور رأی توسط شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق كالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی  متهم به پرداخت 284 میلیون  و100 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محكوم شد.

وی ادامه داد: همچنین دو نفرمقادیر زیادی گازوئیل و نفت سفید به ارزش 501 میلیون و 161 هزار و 300 ریال را به صورت غیرمجاز تهیه و با ساختن تینر آن را در بازار می فروختند، دستگیرشدند.

حسن‌پور ابراز داشت: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان پس از تحقیقات جامع و جری تشریفات قانونی، متهمین را در دو پرونده مجزّا در مجموع به پرداخت مبلغ 751 میلیون و 691 هزار و 950 ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات