رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی:
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: دشمنان در فضای مجازی روحانیون را هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۸۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت بوکان با حضور مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این آئین که با حضور جمع کثیری از روحانیون بوکان، شاهین دژ و تکاب، مسئولان شهرستانی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی در فرهنگ سرای سیمرغ برگزار شد مدیریت ۱۳ ساله حجت الاسلام حیدر علی پور احمد در امور اهل سنت بوکان به پایان رسید و ماموستا ملا محمد صالح حاجی هاشم آباد به عنوان مسئول جدید این امر معارفه شد.

در ادامه این مراسم رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی در سخنانی با اشاره به نقش روحانیون در جامعه اسلامی عنوان کرد: ارشاد مردم در نبود پیامبر مکرم اسلام و غیبت ولی به دست روحانیون است و این نشان دهنده جایگاه والای این قشر در جوامع اسلامی است.

حجت السلام فعال اذر افزود: بعد از قرون وسطی در جهان غرب و آغاز رنسانس دین و کلیسا به حاشیه کشیده شد و هم اکنون نیز تئورسین های غربی تنها هدف شان ادامه این روند است.

وی تصریح کرد: هدف دشمن از حملات همه جانبه به ایران اسلامی به دنبال پیاده کردن حقوق بشر نیست بلکه آنان می خواهند اسلام را در ایران به عنوان مرکز اسلام حقیقی در خاورمیانه به حاشیه راده و سکولارها و لائیک ها را پای کار بیارند که به امید خدا تمام دسیسه های انان با حضور مردم و روحانیون اگاه و با بصیرت نقش بر آب خواهد شد.

حجت السلام فعال آذر ادامه داد: امروزه مزدوران و جیره خواران دشمنان در فضای مجازی حملات گسترده ای را علیه روحانیت آغاز کردند تا بتوانند جامعه اسلامی را چپاول کنند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: دشمنان اسلام تمام قد به میدان مبارزه با اسلام و روحانیت آمده و با این شیوه به کشورهای اسلامی نفوذ می کنند که بر این اساس باید همه مردم همواره آماده جهاد فرهنگی باشند.

فعال اذر با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهم و عمده ای در مبارزه با دشمنان ایفا می کنند، اضافه کرد: دشمنان می خواهند علم و ایمان را در جوامع اسلامی همراه با روحانیون از بین ببرند، با از بین رفتن روحانیون جامعه دچار آسیب خواهد شد پس وظیفه همگان است که جایگاه همه روحانیون شیعه و سنی حفظ شود.

 فرماندار بوکان نیز در این مراسم گفت: دنیای اسلام بر دو اصل قرآن و پیامبر اسلام شکل گرفته و این دو مایه اتحاد و همبستگی مسلمانان شده اند و امروز نیز مسلمانان باید بر این اصل تکیه داشته باشند.

جمال خسروی افزود: دنیای امروز بی نیاز از پیامبر و روحانیون نیوده و جامعه به آنها نیاز دارد و پیروی نکردن از علمای دین باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات