خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با همدلی، خودباوری و انسجام می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و بر مشکلات کشور فائق آییم.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۷۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار غیب پرور در مراسم افتتاح 11 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی استان قزوین، با بیان اینکه این پروژه حاصل همکاری و کارمجاهدانه همه دستگاه ها از جمله بسیج سازندگی، بهزیستی و بنیاد مسکن است گفت: در یک بازه زمانی پنج ماهه خوشبختانه کارهای جهادی بزرگی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود هفت ماه از زلزله کرمانشاه می گذرد که در دو ماه اول عمدتا کارهای امدادرسانی و اورژانسی صورت گرفت افزود: زلزله در کنار تمام غم ها و مصیبت ها درس بزرگی برای همه ما داشت. اینکه متوجه شدیم اگر کنار هم باشیم و همت کنیم کارهای بزرگی می توانیم انجام دهیم و نقطه آغازین این همکاری حضور مقام معظم رهبری و صحبت های ایشان بود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز که مردم با مشکلات بسیاری همراه هستند با همین همبستگی و خودباوری می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و بر مشکلات کشور فائق بیاییم، عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت و سازنده گروه های جهادی تا پایان سال 10 هزار گروه جهادی دیگر در کشور مشغول فعالیت می شوند.
وی تاکید کرد: فعالیت این گروه ها فقط در بحث بلایایی طبیعی نیست و فعالیت آنها حول محور خدمت رسانی و رفع محرومیت در سراسر کشور خواهد بود.
غیب پرور در پایان با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان ادعا تصدی گری نداشته ایم و نقش ما تنها تسهیل گری و کمک است، یادآور شد: بسیج و سپاه با تمام توان در خدمت مردم و دولت و هرکس که قصد خدمت به مردم را داشته باشد، خواهد بود.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها