خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا گفت: اقدامات بسیار موثری درخصوص معضل موادمخدر در حال انجتم است که بحمدالله تا چند ماه آینده مردم شاهد تأثیرات و تغییرات ملموس آن خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۶۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید اقبالی دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا در جمع مردم شهرک عصمت آباد بمناسبت هفته قوه قضائیه گفت:در حوزه آسیب های اجتماعی همچون طلاق، مواد مخدر، ارتباطات نامشروع و موارد مشابه قطعاً پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود و از سال تحصیلی جدید بنده و سایر قضات شهرستان در مدارس سطح بویین زهرا حضور خواهیم یافت و درخصوص آسیب های اجتماعی مبتلابه با نوجوانان به صحبت خواهیم نشست.
وی افزود: اگر ما فرزندان مان را بسمت علم و تحصیل هدایت کنیم و مسئولان امر نیز به جوانان و نوجوانان برتر در زمینه های علمی و تحصیلی توجه ویژه ای داشته باشند و این طیف را مورد تقدیر قرار دهند، ارزش این امر در بین جوانان و نوجوانان بالا خواهد رفت و نتیجه آن رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله معضل موادمخدر خواهد بود.
دادستان شهرستان بویین زهرا خاطر نشان کرد: گرانی و مشکلات اقتصادی مورد سوءاستفاده دشمن است؛ ولی مردم در عین حال که مطالبات برحقی دارند، هوشیارند و فریب شانتاژهای بیگانگان را نخواهند خورد و جمع‌آوری و فروش اطلاعات خاص مخاطبان، یکی از منابع درآمدی صاحبان شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام است که متأسفانه اطلاعات شخصی مردم ما، ابزار درآمدزایی و هجمه دشمن شده است.
این مقام قضایی در ادامه بیان داشت: متأسفانه عده ای در داخل می‌گویند اگر امریکا وارد شود یک روزه کشور آباد می شود، نخیر، اینطور نیست، تجربه ۱۷ ساله افغانستان و تجربیات عراق و سوریه چه چیزی را نشان می دهد؟
اقبالی با اشاره به انسداد چاه های غیر مجاز در سطح شهرستان بویین زهرا،عنوان کرد: اگر حفاری جدیدی جهت بهره‌برداری از آب صورت بگیرد با مسببین آن به شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد و ساخت و سازهای بدون مجوز به تخریب منجر خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: درخصوص معضل موادمخدر در شهرک عصمت آباد اقدامات خوبی صورت گرفته که ان شاالله تا سه یا چهارماه آینده مردم این خطه شهید پرور شاهد تأثیرات و تغییرات ملموس آن خواهند بود.
دادستان بویین زهرا در پایان خاطر نشان کرد: درب دفتر ما به طور دائم در طول هفته به روی مردم شریف شهرستان باز است و ما پذیرای مردم و شنوایی مطالبات شان هستیم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها