خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در جمع اساتید بسیجی کانون بسیج اساتید شهید نیکنامی این شهرستان، با اشاره به اینکه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، وظیفه ذاتی سپاه است، اساتید و دانشگاه های انقلابی را دستاوردهایی از نظام عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۳۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی گفت: تمام توان خود را برای حفاظت از اساتید و دانشگاه های انقلابی و رفع مشکلات آن ها بکار خواهیم برد.

  وی شهید دکتر نیکنامی را الگوی عملی شایسته برای اساتید دانست و ایشان را چمران آذربایجان معرفی کرد.

   غیابی با تبیین طرح براندازانه هنسون مبنی بر بحران آفرینی در ایران، نقش اساتید انقلابی در روشنگری و مقابله با فتنه های پیش رو را بسیار مهم، حساس و کلیدی دانست.

   حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد؛ مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه نیز با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، اهمیت تفکر و جایگاه آن در بهبود زندگی بشری را متذکر شده و افزود: نشر علوم اسلامی و آرمانهای انقلاب در بین اساتید و دانشجویان امری لازم و ضروری است.

  جلیل اجلی؛ رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه های میانه و مهدی مرادی مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور میانه، مطالبی را در خصوص جایگاه بسیج اساتید به عنوان اتاق فکر اولویت بندی آسیب های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و ارائه راه حل های علمی در راستای کاهش این سیب ها، بیان کردند.

   همایش بصیرت افزایی با حضور دهها نفر از اساتید بسیجی در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها