جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان طلبه و روحانی دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۱۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان طلبه و روحانی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به ارائه گزارشی از اقدامات انجام پیرامون برگزاری این همایش پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری دوجلسه هماهنگی برگزاری همایش، گفت: تاکنون 130نفر از طلاب و روحانیون ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس شناسایی و آمار و اطلاعات آنان برای اطلاع رسانی جمع آوری شده است.

سرافراز افزود: این همایش به منظور تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان طلبه و روحانی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در سطح جامعه و حوزه های علمیه برگزار می شود.

در این جلسه که با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود، نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه شهرکرد رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: بازخورد این همایش باید به این شکل باشد که روحیه انقلابی و جهادی به حوزه های علمیه تزریق شود.

وی، همچنین پیرامون محل برگزاری همایش در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد و دعوت از سخنران کشوری اشاراتی داشتند.

گفتنی است: همایش تجلیل از پیشکسوتان طلبه و روحانی استان چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس، روز پنج شنبه 28تیرماه در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات