معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: تشکیل جبهه مقاومت در منطقه الگویی از هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۰۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله (عج) به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در این جلسه با اشاره به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری سومین گردهمایی رزمندگان تبلیغات در شهرکرد گفت: تمهدیدات مقدماتی برای برگزاری باشکوه این گردهمایی اندیشیده شده است.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی با اشاره به شناسایی حدود 200نفر از رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله (عج) ، این گردهمایی را فرصتی برای بازخوانی خاطرات و تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

وی، اهمیت ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را خاطرنشان کرد و افزود: امروز شاهد الگوگیری ملت های مظلوم منطقه بویژه عراق، سوریه، یمن و ...، از هشت سال دفاع مقدس و تشکیل جبهه مقاومت مقابل نظام سلطه و استکبار و جریانات تکفیری هستیم.

در ادامه این جلسه، اعضای دبیرخانه پیرامون برنامه های سومین گردهمایی تبلیغات رزمی هم اندیشی کردند.

گفتنی است: سومین گردهمایی تبلیغات رزمی با حضور فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله (عج) نیمه دوم تیرماه به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.

ارسال نظرات