فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان:
فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت:شهادت از برترین واژه­ های فرهنگ اسلامی و از مقدّس ­ترین مفاهیم معارف الهی است.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۰۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

سردار قربان محمد اشعری، فرمانده تیپ مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان در مراسم گرامی داشت هفتمین روز از شهادت شهدای وطن که در مسجد جامع شهرستان زاهدان، برگزارشد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: شهادت از برترین واژه­‌های فرهنگ اسلامی و از مقدّس­ ترین مفاهیم معارف الهی است.
 
وی با اشاره به این مطلب که شهادت اوج کمال انسان است، افزود: شهید در هنگام شهادتش تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می­ کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می­ پیوندد.
 
سردار اشعری در ادامه با  بیان  این مطلب که، آنچه مهم است شهدا فارغ از همه مسائل وظیفه و تکلیف خود را هم در راه دفاع از انقلاب و هم در راه دفاع از ارزشها، مملکت، خاک و امنیت به درستی انجام داده اند.

فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: قطعاً این دفاع هزینه‌هایی دارد و هزینه آن هم خون شهداست و دشمنان و گروه‌های معاند باید درس گرفته باشند که در ۴۰ سال تمام، همه طرح‌های دشمن را این ملت، این شهدا و افرادی که حاضر شدند، ایثارگری کنند همه را خنثی کردند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان ما باید بدانند افرادی را که به نوعی با تجمیع و تجهیز کردن، که ذهن این افراد را نسبت به انقلاب بدبین می‌کنند راه به جایی نخواهند برد و این ملت و این شهدایی که امروز تقدیم انقلاب شدن همه برای دفاع از انقلاب آماده بودند؛ و در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و ملت ما هوشیارتر، آگاه تر و بیدار‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده اند.
ارسال نظرات