ادعای حقوق بشر آمریکا تلخ ترین طنز تاریخ است

حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: ادعای حقوق بشر آمریکا با کارنامه سنگینی از انواع جنایات علیه بشریت، تلخ ترین طنز تاریخ است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۹۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل، بیان داشت: آمریکا در صدر کشورهایی بود که رژیم صدام را به تسلیحات شیمیایی و بیولوژیک مجهز کرد. تا کنون نام 18 شرکت آمریکایی که تحت نظارت کاخ سفید  انتقال مواد و ادوات جنگ افزارهای شیمیایی به رژِیم صدام نقش آفرینی کرده اند فاش شده است.

وی افزود: تقریبا می توان اکثرملل دنیا را قربانی تجاوزات و تعدی های رژیم آمریکا دانست. در این بین رابطه مستقیمی میان آزادی خواهی یک ملت و میزان دشمنی توام با جنایت آمریکایی ها در قبال آن ملت وجود دارد.در این رابطه می توان مردم ایران را نام برد که طی دهه های متمادی بویژه 4 دهه اخیر هدف اقدامات جنایت بار ضد انسانی آمریکایی ها قرار گرفته اند.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی، گفت: آمریکایی ها که این روزها به دروغ کشوری همچون سوریه را متهم به استفاده از سلاح های شیمیایی می کنند ، خود سابقه ای دیرینه در فراهم کردن شرایط حمله شیمیایی علیه مردم توسط رژیم های سفاکی همچون صدام دارند و با توجه به تصویب ممنوعیت به کارگیری سلاح های شیمیایی در سازمان ملل ،  رژیم صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران به طور مکرر از این سلاح ها استفاده کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دراین خصوص عنوان کرد: امروز کشور به شناخت دشمن نیاز دارد. دشمن را بشناسیم ؛ دشمنان جهانی که خودشان را به وسیله ی انواع و اقسام اقلام آرایشی رسانه ای و تبلیغاتی بزک می کنند و در مقابل چشم قرار می دهند، بشناسیم ؛ آمریکا را بشناسیم .

رضایی تصریح کرد: ادعای حقوق بشر آمریکا با کارنامه سنگینی از انواع جنایات علیه بشریت، از بمباران اتمی شهرهای ژاپن گرفته تا ماجرای ویتنام و ...،همچنین جنایت های این کشور در افغانستان، سوریه، عراق و یمن ،  تلخ ترین طنز تاریخ است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار