فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت : آمریکا مولد تروریسم جهانی است و این طنز تلخی است که این کشور با وجود تمام فجایع و انحرافاتی که داشته مدعی حقوق بشر است و حتی به کشورهای دیگر می‌گوید شما حقوق بشر را رعایت نمی‌کنید.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۵۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

سرهنگ پاسدارحسین روح افزا با بیان اینکه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بیشمار منافقین و آمریکای جنایتکار در حق ملت مظلوم ایران است. تصریح کرد: آگاهی‌بخشی در خصوص سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات از رویکردهای محتوایی برنامه‌های این هفته در سراسر کشور است.

وی تعریف مجدد مبانی اساسی انقلاب اسلامی در دو محور استکبارشناسی و استکبارستیزی را از اهداف نامگذاری  این هفته برشمرد و تصریح کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران سبب تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

ایشان با اشاره به رفتارهای ضدحقوق بشری آمریکایی ها در حمایت از گروه‌های منافقین و پرونده سیاهی که این گروهک در مقابل ملت ایران دارد گفت: منافقین حمایت مالی می شوند ولی آمریکا به راحتی آنها را که تروریست هستند از لیست سیاه خود خارج می کند درست همان طور که عربستان علیه مردم یمن می جنگد و صدایی از آمریکایی که مدعی حقوق بشر است در نمی آید.

وی در پایان گفت: دوگانگی و تضاد در رفتار و گفتار آمریکایی ها مسئله غریبی نیست اما ادعای آنان مبنی بر رعایت حقوق بشر و خط و نشان کشیدن هایشان برای سایر ملت های جهان تا حدود زیادی تعجب آور است آن هم در شرایطی که خود از حقوق بشر یا بع تعبیر دیگر حقوق سایر ملت ها دفاع نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات