خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل مدیریت بحران گفت: دوره های آموزشی مدیریت بحران، منفعت همگانی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۵۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دومین دوره ی آموزشی " جستجو ، امداد و نجات " با حضور سرپرست اداره کل مدیریت بحران وشرکت جمعی ازکارکنان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه در محل سالن باقرالعلوم اداره کل مدیریت بحران برگزار گردید.
مهدیخانی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان با بیان این خبر استقبال همکاران از برگزاری دوره های مرتبط با مدیریت بحران را بسیار خوب اعلام کرد و در ادامه اظهار داشت : امروزه روند فزاینده مرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی و عروقی و سوانح رانندگی وهمچنین فراوانی حوادث و بلایای غیر مترقبه ، توجه جدی به آموزش مباحث مرتبط با امداد و نجات ، فوریتهای پزشکی ، مواجهه با خطرات و بلایا و... را برای عموم جامعه، امری اجتناب ناپذیر ساخته است. لذا آموزش آحاد جامعه و بالارفتن توانمندی علمی و عملی، افراد را قادر میسازد در حساس ترین لحظات به یاری خانواده، نزدیکان و همنوعان بشتابند.
وی افزود: یکی ازمهمترین رسالتهای اداره کل مدیریت بحران در راستای تحقق اهداف مراحل چهار گانه مدیریت بحران، آموزش در سطح اختصاصی و عمومی است که عزم جدی برای انجام این مهم شکل گرفته و گامهای موثری نیز در این راستا برداشته شده است.
مهدیخانی افزود : دوره های آموزشی مدیریت بحران ،تنها شخصی که دوره می بیند را منتفع نکرده بلکه منفعت آن برای دیگران بالاخص حادثه دیده گان بیشتر است.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها