کارشناس مسائل سیاسی گفت : دشمن امروز با جنگ نرم هدفی جز از بین بردن ریشه‌های اعتقادی جوانان ندارد.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۳۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نبوی کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی سیاسی که با حضور بسیجیان حوزه 218 کوثر ، ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، در رابطه با نفوذ فرهنگی دشمن در ادوار مختلف حیات نظام جمهوری اسلامی گفت: نفوذ در لغت به معنای داخل شدن یا اثر کردن در چیزی و راه یافتن پنهانی در گروهی یا جایی به منظور هدف خاصی است ولی در عرف سیاسی نفوذ را به معنی حضور در پشت جبهه خودی می دانند.

هدف دشمن از بین بردن ریشه‌های اعتقادی جوانان است

وی افزود: دشمن با جنگ سخت، نرم و نیمه سخت نتوانست ایران را از پا در آورد، بلکه غرب با ابزارهایی که دارد به‌دنبال اعمال قدرت علیه جهان اسلام است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نفوذ فرهنگی زمینه ساز نفوذ در انواع و ابعاد دیگر است به همین دلیل ریشه همه نفوذ ها را نفوذ فرهنگی می دانند چرا که نفوذ فرهنگی تیشه به ریشه ها می زند و علاوه بر نیروهای منفعل نیروهای انقلابی را ندانسته به کار می گیرد.

وی گفت : دشمن امروز با جنگ نرم هدفی جز از بین بردن ریشه‌های اعتقادی جوانان ندارد.

نبوی اظهار کرد:  نفوذ فرهنگی به دلیل اینکه در فرهنگ ایرانی اسلامی اختلال و رخنه ایجاد می کند بسیار خطرناک تر از سایر جنبه های نفوذ به حساب می آید چرا که باورهای دینی و اعتقادی را هدف قرار می دهد.

وی ولایت مداری را عنصر اصلی مقابله با نفوذ برشمرد و تاکید کرد: دشمنان این را خوب فهمیدند که تا سایه ولایت بر سر این حکومت است به این راحتی نمی توانند نفوذ کنند چرا که هر جا آن ها می خواستند کاری انجام دهند جلوتر از همه این مقام معظم رهبری بوده که به رمز گشایی پرداختند و فتنه آن ها را خنثی کردند.

 

خبرنگار بسیجی : پرماه

ارسال نظرات
پر بیننده ها