معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان:
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه تخصصی «نوآوری در بسته بندی و تحول در نگرش های سنتی صنایع دستی 13 تیرماه در موزه منطقه ای جنوب شرق برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۱۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، بهروز عیسی زهی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان دارای صنایع دستی ارزشمندی است، بسته بندی با کیفیت محصولات صنایع دستی میتواند به توسعه، معرفی و فروش بیشتر این محصولات کمک زیادی کند.

وی افزود: به همین منظور کارگاه تخصصی "نوآوری در بسته بندی و تحول در نگرش‌های سنتی صنایع دستی" چهارشنبه ۱۳ تیرماه در سالن کنفرانس موزه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار می‌شود.

عیسی زهی بیان کرد: این نشست با حضور تعاونی ها، تولیدکنندگان و صنعتگران استان برگزار خواهد شد که امیدواریم با بهره گیری از چنین نشست‌هایی صنعتگران و تولیدکنندگان در آینده نسبت به بسته بندی محصولات صنایع دستی اقدامات بهتری انجام دهند تا سیستان و بلوچستان نیز در این زمینه جزء استان‌های پیشرو باشد.
ارسال نظرات