امام جمعه دهلران گفت: با توجه به تاکیدات رهبری، دستگاه قضایی باید با مفسدان اقتصادی و اخلالگران مبارزه قاطع داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۹۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران به دیدار رئیس دستگاه قضا و کارکنان با رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری تذکرات مهمی فرمودند و گفتند که قوه قضاییه مظهر عدالت است و امنیت برای همه مشاغل ایجاد کند و مبارزه قاطع با مفسدان و اخلالگران داشته باشد.

وی یادآور شد: در بحث موضوعات اقتصادی رهبر معظم انقلاب در 10 سال پیش موضوع اقتصادی را هشدار و تذکر دادند و بر ضرورت تکیه بر داخل همواره تاکید دارند.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر بازاریان تهران، گفت: عده ای از آنان پیاده نظام دشمن در بحث اقتصادی هستند و بازار ما در این خصوص هوشیار و آگاه است و ملت قهرمان و انقلابی ما که فتنه های مختلفی را در دوران های مختلف پشت سر گذاشته است از این موضوع که دشمن روی آن برنامه ریزی کرده نیز عبور خواهند کرد.

خطیب جمعه دهلران افزود: دولتمردان که در خط مقدم هستند باید برخی موضوعات را عملیاتی کنند که تحقق شعارها و اصلاح تیم دیپلماسی و اقتصادی در صدر آنهاست.

وی تاکید کرد: دولت باید رسیدگی به تقاضاهای مردم را با بهره گیری از کارشناسان اقتصادی و دلسوزان نظام به منظور برون رفت از موضوعات فعلی کشور مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی خواهان برنامه ریزی نهادهای فرهنگی برای اوقات فراغت جوانان شد و از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست: در راه اندازی استخر شنای دهلران اقدام کند.

امام جمعه دهلران گفت: با توجه به اینکه کشاورزان بدهکارند و وام گرفته اند با تدبیر و برنامه ریزی اجازه کشت برخی از محصولات به آنان داده شود و خواسته های این قشر مد نظر باشد.

وی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کردو با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت مسئولان و نهادهای فرهنگی و آموزشی در مبارزه با مواد مخدر مسئولیت دارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار