به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدرکارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در همایش پیاده روی شرکت کردندو.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۷۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ برنامه پیاده روی پايوران ناحيه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گرديد.

در حاشیه این برنامه فرمانده ناحيه مقاومت بسیج شهرستان فارسان درباره مبارزه با مواد مخدر گفت: بهترين راه پيشگيری و مقابله با مواد مخدر، فرهنگ‌سازی است که تحقق آن به حمايت همه جانبه دستگاه های اجرايی، متوليان و خانواده ها نياز دارد.

سرهنگ پاسدار حمید يزدانی، افزود: اولويت دولت پيشگيری از آسيب های اجتماعی بويژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و موفقيت در اين زمينه بدون شک استفاده از ظرفيت های مردمی و استفاده از رويکرد اجتماعی در مقابله با اين معضل خانمان سوز می باشد و سياست های دولت نيز در زمينه مبارزه با مواد مخدر با تاکيد بر استفاده از همين ظرفيت ها برنامه ريزی شده است.

 يزدانی در ادامه با توجه به در پيش بودن روز جهاني مبارزه با مواد مخدر افزود: به منظور افزايش مشارکت خانواده ها در پيشگيری اوليه از اعتياد با هدف تأکيد بر سلامت نهاد خانواده، کليه ادارات شهرستان همکاری لازم را در راستای اجرای برنامه آموزشهای پيشگيرانه اجتماع محور گيرند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: علاوه بر همايش پياده روی پايوران، تقدير و ديدار از خانواده های شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر، برپايی کارگاه آموزشی آشنايی با مواد مخدر و روانگردان ها و آموزش پيشگيری اوليه از اعتياد، از ديگر برنامه های سپاه ناحیه هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

ارسال نظرات