خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس خبر داد

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی اداره ارشاد سلماس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۴۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

رامین پورعباس امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: با ایده‌های خلاقانه کودکان را به خواندن کتاب تشویق کنیم.
وی با اشاره به جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: این جشنواره در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و همچنین در بخش خانوادگی در حال برگزاری است و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.
این مسئول افزود: شرکت کنندگان در رده سنی نوجوان و جوان و بزرگسال می توانند هر یک از منابع معرفی شده را انتخاب و به پرسش ها پاسخ دهند و در قالب خانواده و به صورت چند نفره در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.
پورعباس گفت: شرکت کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا 31 تیرماه 1397 به یکی از کتابخانه های عمومی سراسر کشور تحویل دهند، که کتابخانه عمومی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس واقع در بلوار چمران جنب بوستان مولوی یکی از این کتابخانه‌ها بوده که آماده خدمت رسانی در عرصه مطالعه به شهروندان سلماس است.
وی تصریح کرد: در این جشنواره به 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی علاوه بر دریافت لوح سپاس و تندیس هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جایزه یک میلیون ریالی و 8 جایزه ویژه به 8 برگزیده بخش خانوادگی اهدا می‌شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس اعلام کرد: کتابخانه عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس واقع در طبقه دوم این مجتمع با 23 هزار جلد کتاب در موضوع های متنوع از گروه سنی کودک تا بزرگسال آماده ارائه خدمات به اهالی مطالعه و کتابخوانی برای عموم مردم است.
این مسئول افزود: مراجعه کنندگان ضمن شرکت در مسابقه می‌توانند با ارائه مدارک مربوطه اعم از کپی شناسنامه و کارت ملی و عکس عضو کتابخانه شده و بصورت امانت کتاب‌های منتخب خود را دریافت نمایند و از سالن مطالعه کتابخانه بهره مند شوند.

به اطلاع می‌رساند نمایشگاه کتاب‌های متنوع و جدید انتشارات برتر کشور با تخفیف 50 درصدی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس در حال برگزاری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار