دیدار فرمانده ارشد نظامی استان با قاضی القضات کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

به مناسبت هفته بزرگداشت قوه قضائیه فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با حضور در دادگستری استان با رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند .عکس / اسحق باقرزاده
کد خبر: ۹۰۳۱۴۲۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، شهید دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار در جامعه امروز دانست و گفت: وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضایی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.
وی با بیان اینکه تعامل دستگاه قضا و سپاه در استان مثال زدنی است گفت:تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند وظیفه همه ماست.
حجت الا سلام حسینی صدر مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح افتخار دستگاه قضایی را تقدیم شهدایی همچون شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب برشمرد و افزود: امیدواریم همه ما رهروی راستین برای شهدای گرانقدر بخصوص شهید مظلوم آیت اله بهشتی باشیم.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه با تقدیر از عملکرد دستگاه قضاء استان گفت :اجرای منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار‌های تک تک مسئولان باشد وبا انقلابی گری در مبارزه با مفاسد اقتصادی امید را به جامعه القاء کرد.
وی در ادامه گفت: سلامت اداری هر کشور وابسته به قوه قضائیه و دستگاه قضایی مسئول برقراری آن می‌باشد که در سال‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز این موضوع همیشه ساری و جاری بوده است.
در ادامه ریاست کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و جمعی از یاران انقلاب و با اشاره به برنامه ها، وظایف و ماموریت‌های قوه قضاییه گفت: کار همکاران ما در دادگستری مجاهدت خاموش است و سهم عمده‌ای از امنیت موجود در کشور ناشی از اقدامات دستگاه قضایی است.
حجت الاسلام مزارعی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی نهادی بوده که عمده اهدافش در راستای احقاق حقوق مردم بوده و به عنوان ملجإ و پناهگاه مردم مظلوم نیز به شمار می‌رود که توانسته اعتماد عمومی را نیز به خود جذب نماید و براساس قانون وظایفی بر عهده دارد که باید به آن‌ها عمل کند.
قاضی القضات استان افزود: ما همگی سرباز ولایت هستیم و قاطعانه پشت سر رهبری عزیز در اجرای عدالت کوشش خواهیم نمود.
گفتنی است به همین مناسبت دیدارهای جداگانه ای با دادستان مرکز استان و رئیس دادسرای نظامی استان صورت گرفت.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار