مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی - خانواده مقاوم، جایگاه، تحکیم و اقتصاد مقاومتی خانواده های ایرانی آموزش داده می شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۲۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سیرانی با این عنوان که به زودی کلاس های سبک زندگی اسلامی با محوریت خانواده مقاوم برگزار می شود خانواده های ایرانی را سربازان بی ادعای جبهه های مقاومت معرفی کرد.

اين مقام مسئول اظهار داشت: زنان ما در خانواده غیر از نام همسری از جایگاه و مقاو والایی برخوردارند که در آموزه های دینی به بهشت توصیف شده و آن کلمه مقدس مادری است و توصیه شده که سایرین احترام و تعظیم و تکریم خاصی به وی داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل و تحکیم خانواده از سوی زنان و مردان خاطرنشان کرد: خانواده در حقیقت یکی از تابلوهای شاهکار خداوند متعال است که بسیار زیبا و حساس است که دو عنصر محبت و مودت سازندگان اصلی این تابلو هستند.

سیرانی در مقام خانواده افزود: اسلام آنچنان به این کانون  اهمیت داده که مدیریت خانواده را به آقایان سپرده و زنان  را  همراه و همکار آقایان در اداره خانواده معرفی کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی همچنین مهمترین محور در تحکیم خانواده  و ترویج سبک زندگی اسلامی را توجه به مسایل آموزشی عنوان کرد و افزود: در این راستا طی هماهنگی با نهادها و سازمان هایی چون فرماندهی هنگ مرزی، پلیس فتا، شبکه بهداشت، حوزه های علمیه، نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دانشگاه و آموزش و پرورش مطالبی در زمینه تحکیم بنیان خانواده و اقتصاد مقاومتی طی 12 جلسه ارائه می  شود.

گفتنی است که کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی –خانواده مقاوم در 12 جلسه 3 ساعته طی 6ماه  با حضور خانواده های بسیجیان در دبستان شهید کاظمی شهرستان خوی برگزار می شود که خانواده ها پس از دیدن آموزش های لازم در رزمایش های مقاومتی آذر و بهمن ماه  شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات