خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو با بیان این که غفلت و عدم تبحر به فضای مجازی بسترساز مشکلات عدیده‌ای شده است، گفت: تولید محتوای سالم باید در دستور کار افسران جنگ نرم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۵۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، موسی عطاری در جلسه توجیهی و ساماندهی افسران فضای مجازی در ماکو اظهار کرد: دشمن امروز در فاز جدید با جنگ نرم در فضای نوین به نبرد با کشور عزیزمان ایران برخاسته است.

وی با اشاره به استفاده نامناسب از فضای مجازی، تصریح کرد: آمارها نشان دهنده آن است که غفلت و عدم تبحر به فضای مجازی در بستر اینترنت مشکلات عدیده‌ای را فراهم کرده است.

عطاری خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد پهنای اینترنت کشور در اختیار برنامه ای به نام تلگرام است که این یک معضل بسیار جدی برای فرهنگ کشورمان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون نفر در فضای مجازی و شبکه های تلگرام فعالیت می‌کنند، ادامه داد: هم اکنون از رده سنی ۷ ساله تا ۷۰ ساله عضو شبکه های اجتماعی هستند که عدم کنترل از سوی والدین سبب بروز تهدیدهای جدی برای جامعه شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ماکو بی بند و باری، سست کردن بنیان خانواده و درصدد از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از عوامل نفوذ شبکه های مجازی غربی به کشورمان عنوان کرد و افزود: دشمن هوشمندانه عمل می کند که در این برهه نقش بسیجیان و افسران جنگ سایبری در ریشه کن کردن بی بند و باری ها بسیار تاثیر گذار است.

وی مسلط شدن به دانش روز را برای هر بسیجی لازم و واجب دانست و گفت: بسیجیان در کنار فراگیری علم روز باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

عطاری بر لزوم ارائه آموزش های صحیح به دوستان و آشنایان در راستای افزایش سواد فضای مجازی آنها تاکید کرد و افزود: تولید محتوای سالم باید در دستور کار افسران جنگ نرم قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات