ابلاغ هزار و ۸۷ میلیارد ریال برای اشتغال کمیته امداد امام (ره)

استاندار در شورای هماهنگی بانک های ابلاغ هزار و ۸۷ میلیارد ریال برای اشتغال کمیته امداد امام (ره)استان از ابلاغ هزار و ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال افراد زیر پوشش کمیته امام خمینی (ره) به استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۴۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
علی محمد احمدی افزود: ۷۳۷ میلیارد ریال از این اعتبار ابلاغی برای اشتغال افراد زیر پوشش کمیته امداد در مناطق روستایی و عشایری استان است.
احمدی با اشاره به اینکه ۳۵۰ میلیارد ریال آن از محل بند ب، تبصره ۱۶ برای خودکفایی و توانمند سازی مددجویان این نهاد ابلاغ شده است ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات در این نهاد با تشکیل پرونده و معرفی به بانک‌های عامل می‌توانند تسهیلات دریافت کنند و این اعتبارات باید تا پایان سال جاری جذب شود.
وی تلاش بانک‌های عامل در پرداخت ۴۱۰ میلیارد ریال در سال گذشته برای اشتغال افراد زیر پوشش کمیته امداد و ۴۹ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی را قابل تقدیر بیان کرد و افزود: متاسفانه نام برخی از بانک‌ها که سهمیه بالایی هم داشته اند را در این زمینه نمی‌بینم.
وی توانمندسازی افراد زیرپوشش نهاد‌های حمایتی را از اولویت‌های مهم استان اعلام کرد و ادامه داد: بانک‌های عامل استان در حوزه نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و زندانیان با رویکردی نو و با عملکردی خوب حرکت کنند.
احمدی به هزار و ۶۸۶ پرونده افراد زیر پوشش کمیته امدادِ (ره) متقاضی دریافت تسهیلات خود اشتغالی اشاره و به تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار آن‌ها تاکید کرد و گفت: زندانیان نیازمند که خانواده‌های آن‌ها در شرایط سختی به سر می‌برند، هم باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.
ارسال نظرات