سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۴۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محسن تقی پور گفت: نتایج اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم اعلام شد و هم اکنون نتیجه این آزمون در پایگاه تلاوت(پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم) قابل مشاهده است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، صبح روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

 تقی پور ادامه داد: این آزمون‌ هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء برگزار می‌شود که امسال برای نخستین‌بار رشته حفظ ۳ جزء نیز به این آزمون افزوده شده است که براساس فراخوان ثبت‌ نام، این رشته مربوط به حفظ ۳ جزء ابتدای قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.

سرپرست اداره امور قرآنی با بیان اینکه در این آزمون 112 نفر از حافظان قرآن چهارمحال و بختیاری به رقابت پرداختند، ادامه داد: زمان برگزاری مرحله دوم سیزدهمین دوره این آزمون در اواخر مرداد است.

ارسال نظرات