برگزاری یادواره ۱۸ شهید ورزشکار بویراحمد

در این آیین معاون توسعه ورزش و جوانانبرگزاری یادواره ۱۸ شهید ورزشکار بویراحمد استان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت: عزت و سربلندی کشور مدیون ایثارگری شهیدان است.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۴۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
احمد حکمتی اصل افزود: در دوره ۸ سال دفاع مقدس تعداد زیادی از ورزشکاران به جبهه‌های نبرد اعزام شدند به طوری که در کشور ۵ هزار نفر از شهدا از ورزشکاران هستند.
معاون ورزش و جوانان استان گفت: در استان نیز تعداد ۱۰۵ شهید ورزشکار وجود دارد که از این تعداد ۱۸ ورزشکار شهید متعلق به شهرستان بویراحمد است.
در ادامه سرهنگ شاهینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد هم با بیان اینکه شهدا از بهترین سرمایه وجودی خود مایه گذاشتند اظهار کرد: آن‌ها با ایثار جان خود از خاک به افلاک رسیدند.
وی با بیان اینکه نزد خداوند دو قطره از هر چیزی با ارزش‌تر است افزود: یکی قطره خون شهید و دیگری قطره اشکی است که در نماز شب از چشم مومن می‌چکد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: باید بدانیم این پست‌ها و مقام‌ها چگونه به ما واگذار شدو چه جوابی برای خون شهیدان داریم و جواب مادری که ۳۰ سال از شهادت فرزندش می‌گذرد و بالای سر قبر گریه می‌کند چیست.
ارسال نظرات