رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه اینبرخورد پلیس با تخلفات حادثه ساز طرح با هدف تسهیل و روانسازی ترافیک و رسیدگی سریع به تخلفات و تصادفات رانندگی از ابتدای تیرماه شروع و تا پایان تابستان ادامه دارد گفت:در این طرح با تخلفاتی همچون سبقت و سرعت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و همچنین نبستن کمربند ایمنی برخورد می کند.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۳۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
سرهنگ خوشوقت همچنین از توقیف ۴۰ دستگاه خودروی حادثه ساز در استان به ویژه در شهر یاسوج خبر داد و افزود: گشت زنی روزانه و شبانه برای شناسایی و برخورد با خودرو‌هایی که با سرعت غیرمجاز، ترمز دستی و با حرکات نامتعارف امنیت و آسایش را از شهروندان بگیرند ادامه دارد.
وی توقیف خودرو‌های دارای برچسب شیشه دودی با غلظت بالا را از دیگر اقدامات پلیس در طرح تابستانی برشمرد و گفت:چنانچه خودرویی در فاصله ۳ متری داخل آن قابل رویت نباشد پلیس خودروی متخلف را متوقف و به پارکینگ انتقال می‌دهد.
سرهنگ خوشوقت از انعقاد تفاهم نامه با فرمانداری و شهرداری یاسوج برای انتقال وانت بار‌های دوره گرد به مکانی مناسب خبر داد و افزود:طبق این تفاهم نامه باید همه‌ی وانت بار‌های دوره گرد در مکانی خاص ساماندهی شوند.
وی به رانندگان توصیه کرد با استفاده نکردن از تلفن همراه حین رانندگی، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه زمینه کاهش تصادفات در شهر را فراهم آورند.
ارسال نظرات