به همت بسیج اساتید سیستان و بلوچستان انجام شد :
به مناسبت روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران - سر نمونۀ استادان متعهد و متخصص- به همت کانون بسیج اساتید سیستان و بلوچستان و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه، ویژه برنامه‌ای (همراه با مسابقۀ چمران شناسی) در دانشگاه ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۱۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

این برنامه با تلاوت آیات الهی و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، سپس مستندی از مناجات شهید چمران و صحنه هایی از لحظه شهادت ایشان پخش شد .

برگزاری مراسم نکوداشت روز بسیج اساتید

آنگاه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه ولایت آقای دکتر محمدی نیا ضمن خوش آمدگویی به حضار، شهید چمران را سر نمونۀ یک اساتید بسیبجی تمام عیار دانست.

 

برگزاری مراسم نکوداشت روز بسیج اساتید

 

ایشان افزود،  انتظار می رود اساتید محترم  شخصیت هایی چون ایشان را به  عنوان الگوی علمی، عملی و انقلابی مورد تاسی قرار دهند.

سپس آقای موسوی یکی  از اعضای هیات علمی دانشگاه، به عنوان سخنران نشست به تشریح ابعاد گوناگون شخصیت شهید چمران پرداخت.

ایشان دربخشی از سخنان خود شهید چمران را  دانشمندی  متخصص ، متعهد و بلند مرتبه دانست که با پشت پا زدن به همۀ تعلقات دنیوی نمونۀ اعلای یک استاد بسیجی و وارسته بود که در زمان تصدی وزارت دفاع الگوی کاملی از یک مدیرجهادی را به منصۀ ظهور رساند و نشان داد که مدیریت موفق با پشت میز نشستن و دستور دادن سنخیتی ندارد.

در  بخش پایانی مراسم استاد گوران یکی دیگر از اعضای هیات علمی دانشگاه بخش هایی از زندگی نامۀ شهید چمران را قرائت کرد و مسابقه‌ شناخت چمران برگزار شد و  از حضاری که پاسخ پرسش‌ها را دادند تقدیر گردید .

ارسال نظرات