امام جمعه شاهرود:

سپاه با کمال بی مهری بعضی‌ها به راهش ادامه می‌دهد

امام جمعه شاهرود گفت: سپاه امروز درخت تنومندی است که چهار دهه از عمر آن گذشته است. از آشوب مخالفان و دفاع مقدس و سازندگی که ادامه دارد، گذر کرده و با کمال بی مهری بعضی‌ها به راهش ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۰۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر افزود: عنصر شاهرودی هر کجا برود، شاهرودی است و ما امروزی سفیری به شهرری فرستادیم. فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود را تودیع نمی‌کنیم بلکه تکریم می‌کنیم تا منشأ خدمات و برکات بیشتری باشد. تودیع وقتی است که تابوت ما بیاید و تا هستیم، هر کس در هر سنگری جابه‌جا می‌شود، اما کار ادامه دارد.
وی گفت: سپاه امروز درخت تنومندی است که چهار دهه از عمر آن گذشته است. از آشوب مخالفان و دفاع مقدس و سازندگی که ادامه دارد، گذر کرده و با کمال بی مهری بعضی‌ها به راهش ادامه می‌دهد.
امام جمعه شاهرود اضافه کرد: سپاه مبارزه با استکبار را که امروز اسم داعش در خط مقدم فعالیت‌های آن‌ها دیده می‌شود، در اولویت دارد و سپاه شجره تنومند و تاثیرگذاری است.
امینی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) بیان کرد: رسول خدا (ص) فرمودند: محبوب‌ترین بندگان خدا کسانی هستند که هم نفعشان بیشتر است و هم نفع رسان هستند و هم حقوق خدا را بهتر از دیگران برپا می‌دارند.
وی افزود: آن‌ها نفع رسان هستند و حقوق الهی را برپا می‌دارند و عمل کنندگان به معروف را دوست دارند و خدا این‌ها را دوست دارد و یکی از نهاد‌هایی که این خصوصیات را دارد، سپاه است.
امام جمعه شاهرود با تقدیر از فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود مخصوصاً از دو حرکت عظیم فرهنگی جهادی و خستگی ناپذیر که اجلاسیه شهدا و فصل شیدایی گفت: توقع داریم این موج‌های مثبت مقابل موج‌های منفی همچنان ادامه داشته باشد.
امینی با خیرمقدم به فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: شاهرود در مسائل گوناگون از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار