رئیس دانشگاه پیام نور کرج گفت : حضور دانشجویان در این اردوها باعث آموختن زندگی و خودسازی است و آنهایی که در آینده مسئولیتی در جامعه خواهند داشت به خوبی با مشکلات روستاها آشنا هستند و آنها را درک می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۴۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، نشست دکتراسحاق جلالیان ریاست دانشگاه پیام نور کرج و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز پیرامون اردوهای جهادی و اهمیت برگزاری این اردوها در سالن جلسات دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد. 

 دانشجویان در اردوهای جهادی زندگی و خودسازی را خواهند آموخت

دکتر اسحاق جلالیان با اشاره به اینکه فلسفه اردوهای جهادی خودسازی است و دانشجویان داوطلب در این اردوها از تعلقات دنیایی خود دل می‌کنند، گفت: حضور در اردوهای جهادی ، خدمت به مردم محروم است و دانشجویان  با این نیت که در راستای سازندگی، عمران و آبادانی کشور، فرهنگی و آموزشی به مناطق محروم شرکت می کنند، تهذیب نفس کرده و با فقر و محرومیت مردم مبارزه می‌کنند. 

ریاست دانشگاه پیام نور کرج در ادامه افزود: هدف از اعزام دانشجویان به اردوهای جهادگر را آشنایی با افراد محروم در روستاهای کم‌برخوردار است و این نیز دغدغه رهبر معظم انقلاب است که دانشگاهیان به عنوان مدیران  انقلابی و جهادی تربیت شوند واز این فرصت طلایی به  بهترین شکل ممکن استفاده کنند. 

وی با اشاره به اینکه حضور دانشجویان دارای نکات مثبت بسیاری در اردوهای جهادی است، بیان کرد: حضور دانشجویان  در این اردوها باعث آموختن زندگی و خودسازی است و آنهایی که در آینده مسئولیتی در جامعه خواهند داشت به خوبی با مشکلات روستاها آشنا هستند و آنها را درک می کنند. 

دکتر جلالیان در ادامه اظهار داشت: با تشویق دانشجویان به حضور و مشارکت در برنامه های فرهنگی دانشگاه ها و تبیین اهداف اردو و فعالیت های جهادی می توان دانشجویان بیشتری را جذب این اردوها کرد. 

ریاست دانشگاه پیام نور در پایان خاطر نشان کرد: با حمایت بیشتر مسئولین متولی امر و فرهنگی تر شدن اردوها شاهد هر چه بهتر برگزار شدن این اردوهای جهادی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها