خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
۲۴۵ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس خطاب به روحانی:
ژنرال‌های کابینه جای خود را به سربازان فتح خرمشهر‌های جدید بدهند که فتح خرمشهر‌های اقتصادی با این ژنرال‌های خسته، فرسوده، خالی از تفکرات خلاق و ایده‌های نو شدنی نیست و نخواهد بود و قطعاً شما، دولت و مردم از این تغییرات ضرر نخواهید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۱۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، 245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارس خطاب به روحانی، رئیس جمهور ایران با تاکید بر اینکه امروز دولت جمهوری اسلامی به دور از همه جناح بندی های سیاسی و طبق فرمایش جنابعالی در دیدار با مدیران، باید "وحدت" سرلوحه کارش قرار گیرد، نامه ای نوشتند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

 

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حال و هوای امروز مردم ایران اصلا خوب نیست و این روز ها ما را یاد دکتر روحانی سال۹۲ می‌اندازد که چشم در چشم مردم در برنامه زنده می گفت دولت تدبیر و امید آمده چرخ زندگی مردم بچرخد؛ آن روز عده ای اصلا فکرش را هم نمی‌کردند که داوطلب ریاست جمهوری که منتقد تغییرات لحظه ای بازار است، در دولت خودش وضع اقتصاد، بازار، ارز و سبد معیشت مردم افسار گسیخته شود.

جناب آقای روحانی

بگذریم و ۵ سال از آن روزها گذشت و هر روز وضع بهتر از دیروز نشد و نه تنها چرخ خیلی چیز هایی که ۵ سال دادش را زدیم نچرخید بلکه چرخ اقتصاد هم هر روز کند تر و کند تر شد؛ اما امروز دیگر دنبال مقصر نیستیم هرچند که باید این نیز دنبال شود اما وقت آن نیست. ما مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس لازم می دانیم چند نکته را خدمت جنابعالی در باب صحبت های شما در جمع مدیران اجرایی کشور عرض نمائیم.

۱-از مواضع خوب و سنجیده شما در باب ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی آمریکای جنایتکار، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی همراه با عزت، ایستادگی و مقاومت با اراده محکم و اتحاد جهت حل مشکلات داخلی با راهنمایی و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هماهنگی و همراهی با قوای دیگر جهت حل مشکلات با صدای رسا و بلند حمایت می‌کنیم و اساساً موضع قاطع دولت ایران اسلامی باید همین باشد.

۲-امروز دولت جمهوری اسلامی به دور از همه جناح بندی های سیاسی و طبق فرمایش جنابعالی در دیدار با مدیران، باید "وحدت" سرلوحه کارش قرار گیرد که در این امر استفاده از تمام ظرفیت همه جناح های سیاسی برای رسیدن به اهداف و حل مسائل کشور لازم و ضروری است و در این باب با توجه به صحبت های شما در این دیدار، هماهنگی قوای سه گانه و کلیه دستگاه های نظام با هدف حل مشکلات داخلی لازم و ضروری که قطعا نقش جنابعالی و دولت پر رنگ و محوری است.

۳- امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که به فرموده رهبر معظم انقلاب اتاق جنگ آمریکا در حال برنامه ریزی و عملیات است و برای این میدان جنگ نیز همان گونه که اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس تجربه شد، به افرادی انقلابی، متعهد و متخصص نیاز داریم که درد مردم را چشیده و بداند. امروز اولین گام حل مشکلات اقتصادی کشور ترمیم تیم اقتصادی و استفاده از جوانان متعهد متخصص است که قطعا این مهم باید از کابینه و نزدیکان شما شروع شود.

دولت باید بعد از تجربه پنج ساله به این رسیده باشد که ژنرال های کابینه جای خود را به سربازان فتح خرمشهر های جدید بدهند و بدانید که فتح خرمشهر های اقتصادی با این ژنرال های خسته، فرسوده، خالی از تفکرات خلاق و ایده های نو شدنی نیست و نخواهد بود؛ بدانید که قطعاً شما، دولت و مردم از این تغییرات ضرر نخواهید کرد.

لازم می‌دانیم در پایان بار دیگر ضمن حمایت از مردم و ملت شریف ایران از رئیس جمهور ایران، قوای مقننه، قضائیه و همه ی جناح های سیاسی نیز بخواهیم که امروز با اتحاد و همدلی و بدون هیچ نگاه سیاسی حزبی جهت حل مشکلات به کمک دولت آمده تا بار دیگر با اراده و اتحاد دشمن را به زانو درآوریم و این شدنی است.

جمهوری اسلامی ایران از این پیچ تاریخی نیز با راهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با کمک مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز عبور خواهد کرد و قطعاً آیندگان درباره عملکرد همه ما مطالعه و قضاوت خواهند کرد.

و من الله التوفیق

۲۴۵ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها