خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به ضرورت استفاده از تجربه مسئولان گذشته در بسیج دانشجویی، گفت: استفاده از تجربه مسئولان ادوار بسیج، راه رسیدن به هدف را تسریع می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۰۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل قزل سفلی مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با بیان اینکه در مجموعه بسیج دانشجویی آیین تکریم به معنا و مفهوم خداحافظی نیست بلکه به معنای تقدیر و تشکر از زحمات مسئول است، افزود: مسئولان جدید بسیج دانشجویی باید از ظرفیت مسئولین قبل استفاده کنند که این مهم با هنرمندی و خلاقیت مدیران جدید محقق می شود.

وی به فعالیت قرارگاه عمار به عنوان بستری برای تبادل تجربه دانشجویان بسیجی اشاره و خاطرنشان کرد: در قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی استان فارس در قالب مجامع هشت گانه می توانیم از ظرفیت و تجارب دانشجویان بسیجی استفاده کرد که مجامع هشت گانه را به صورت تخصصی به یکدیگر شبکه کنیم.

قزل سفلی با اشاره به ماموریت و رسالت های بسیج دانشجویی در شرایط کنونی، گفت: باید نسبت رشته های تحصیلی، دانشکده و دانشگاه خود را با انقلاب اسلامی پیدا کنیم تا بتوانیم اثرگذار و نقش آفرینی کنیم.

وی پیام امام(ره) را در خصوص تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را یک نگاه راهبردی دانست و تصریح کرد: صحنه جنگ و نبرد تغییر پیدا کرده است به سمت دانشگاه و حوزه است و پیام امام باید الگوی عملیاتی برای ما باشد که با پیشرفت ما دشمنی ها پیچیده تر می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه باید افق دید خودمان را با افق دید امامین انقلاب اسلامی تنظیم وهماهنگ کنیم، بیان کرد: باید همه دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی خود را مخاطب اصلی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هر جمعی دانسته و برای خود تعیین نقش کنند.

قزل سفلی با تاکید بر اهمیت تحول درونی و اثر بخشی بیرونی، اذعان کرد: بسیج گری ما باید تقویت شود چرا که بسیج متعلق به همه افراد با هر سلیقه ای است اما با حفظ خط قرمزها اما نباید به آفت حصارکشی در بسیج دانشجویی دچار شد.

وی تغییر نگرش در جذب را از اولویت های ماموریت بسیج دانشجویی معرفی و خاطرنشان کرد: دانشجو باید با اندیشه های امامین و آرمان ها انقلاب اسلامی آشنا بشود و جذب به تشکیلات باید ادامه پیدا کند تا جذب به انقلاب اسلامی صورت بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس بسیج را بستری برای فعالیت با هر سلیقه فکری دانست و گفت: باید به دانشجو نقش و هویت بدهیم که هویت آفرینی وظیفه ما است.

قزل سفلی افزود: زمانی می  توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم که اخلاق و رفتار ما برگرفته از فکر و منطق و عاطفه باشد.

وی انقلاب اسلامی را الگویی برای همه مردم آزاده بخش دانست و تاکید کرد: فقر الگو نداریم چرا که شهدایی که سلسله اش ادامه دارد الگوی ما هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تشکیلات باید تربیتی باشد گفت: در کارها باید استقامت و استمرار را اولویت قرار دهیم که فضای فعلی بر شما غلبه نکند و یاس و ناامیدی را در وجود شما پرورش ندهد.

قزل سفلی تصریح کرد: با استفاده از خرد جمعی باید نقش خود را در هندسه نظام پیدا کنیم و برای خود نقش تعریف کنیم تا نقش آفرینی و اثربخشی بیرونی داشته باشیم.

وی با تاکید بر عدالت طلبی، خطاب به دانشجویان گفت: در برابر نظام مسائل باید برنامه داشته باشیم و دفاع غیر محافظه کارانه و عدالت طلب باشیم البته این عدالت طلبی باید ها و نبایدها دارد.

قزل سفلی روح دانشجو را مطالبه گر دانست و اظهار داشت: برخی از مسئولین به خواب رفته اند و باید دانشجوی بسیجی مطالبه گری کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی بن بستی وجود ندارد و دانشجویان باید بن بست شکنی کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسائل کشور را به مردم نگوییم عده ای با شایعه پراکنی از این فضا استفاده می کنند و بذر نا امیدی را در دل مردم می کارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها