خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسوول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) گفت: بعضی از تصمیم‌گیری‌های ناپخته از سوی بعضی از مسؤولان مسائل و مشکل اجتماعی را به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۰۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور بعدازظهر امروز در نشست بصیرتی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز درسخنانی اظهار داشت: یکی از راهکارهای دشمنان داخلی و خارجی القاء انواع ترفند‌ها برای نارضایتی مردم و بحران‌آفرینی در میان اقشار مختلف ایران اسلامی است که با هوشیاری مردم و مقام معظم رهبری تمامی این توطئه‌ها نیز نقش بر آب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ناپخته بودن بعضی از تصمیم‌گیری‌ها شامل تقسیمات کشوری که بحران اجتماعی را به دنبال داشت، گفت: تصمیم غلط اخیر دراستان فارس از سوی بعضی از مسؤولان مشکل بسیاری را به دنبال داشت و برای برون‌رفت از این معضل نیازمند تدبیر و مدیریت قوی از سوی مسؤولان و دست‌اندرکاران هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز خاطرنشان کرد: در مقابله با راهبرد دشمن نیازمند همبستگی و وحدت داخلی هستیم تا در این پیچ تاریخی بتوان از مشکلات اقتصادی سربلند بیرون آمد.

حاجی‌پور بیان داشت: کسانی که به آمریکایی‌ها لبخند می‌زدند هم‌اکنون به این باور رسیده‌اند که در مقابل استکبار نباید کوتاه آمد چراکه شیطان بزرگ هرگز دست از دشمنی علیه انقلاب و نظام اسلامی برنمی‌دارد.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول(ص) شیراز با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها نقش بازیگری برای رژیم صهیونیستی‌ها را دنبال می‌کنند تا از این طریق به اهداف خود در منطقه دست یابند، گفت: با مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های آنان به سراب تبدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: با همدلی و اتحاد میان تمامی دستگاه‌ها و اقشار مختلف ‌به اهداف  امام راحل و مقام معظم رهبری دست می‌یابیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار