با همت پایگاه بسیج نرجس(س) حوزه علمیه خواهران برگزارشد:

نشست بصیرتی با موضوع مقایسه حقوق بشر آمریکایی و حقوق بشر اسلام ناب محمدی

نشست تخصصی مقایسه حقوق بشر آمریکایی با حقوق بشر اسلامی با همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس(س) حوزه علمیه خواهران اهل تشیع در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۴۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست تخصصی مقایسه حقوق بشر آمریکایی با حقوق بشر اسلامی با همت پایگاه مقاومت بسیج  نرجس(س) با حضور خواهران طلبه بسیجی در حوزه علمیه خواهران اهل تشیع در زاهدان برگزار شد.
 
رخشانی، رییس حوزه علمیه نرجس زاهدان در این نشست گفت: منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی به جرم آزادی خواهی و حق طلبی انقلاب اسلامی، جوانان ما را شهید می‌کنند.

وی با اشاره به نقش برجسته‌ی زنان در انقلاب اسلامی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش زنان کمتر از مردان نبوده و زنان نقش پررنگی در این پیروزی‌ها داشتند.

رخشانی بیان کرد: در حال حاضر بانوان باید با هوشیاری کامل متوجه تهاجم فرهنگی باشند و با رعایت موازین اخلاقی، سلامت خانواده و جامعه را تضمین کنند.
 
سعید دهنوی، مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان سیستان و بلوچستان در این نشست به تفات و شباهت آمریکا و شیطان پرداخت و گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان فقط انسان‌ها را اغوا می‌کند در حالی که آمریکا کار‌های وسیع تری را انجام می‌دهد و شیطان پرستان معتقدند که خداوند قدرتش به پایان رسیده و تنها شیطان قدرت دارد .
 
وی در ادامه نظریه داروین را بیان کرد  و افزود: در این نظریه سوال بر این است که خداوند کجاست؟ و خدایی وجود ندارد و جرج بوش نظم نوین جهانی یعنی تفکر فراماسونری را با عبارت تمام دنیا باید به روش ما شیطان پرستان در آید را مطرح کرد.
 
این مسئول ادامه داد: تدریس شیطان پرستی و تاسیس باشگاه شیطان پرستی در مدارس آمریکایی به شدت در حال پیشرفت است و هالیود(چوب مقدس) جادوگرانی که چوب در دست دارند و هالیود چوب مقدس دست شیطان پرستان در این کشور می باشد.
 
دهنوی تصریح کرد:  امروزه در اعیاد قربان و غدیر فیلم‌های هالیودی در کشورمان به نمایش گذاشته می‌شود وبنیانگذار آمریکا در هنگام ورود به آمریکا ۵۰ میلیون سرخپوست را کشتند ویتنام  که مرکز فساد جنسی دنیا در جنوب شرق آسیا ست  نتیجه حضور آمریکا می‌باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ۱۶ آذر تاسیس ساواک در میدان ژاله شکل گرفت؛ که همه این موارد به نوعی در ارتباط مستقیم قرار دارند.
ارسال نظرات