کنکور سراسری کارشناسی سال ۹۷ در این دانشگاه آرامترین سال اجرایی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۱۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کنکور سراسری کارشناسی سال ۹۷ در این دانشگاه آرامترین سال اجرایی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود: کسب تجربه برگزاری کنکور سراسری از سالیان گذشته به اعلام نتایج موفقیت آمیزی در این حوزه منجر گردید.
گودرزی از رقابت چهار هزار داوطلب همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های امتحانی دانشگاه صنعتی شاهرود نام برد و گفت: داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه سال ۹۷ در پنج رشته ریاضی، تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر در دو نوبت صبح و عصر به رقابت با هم پرداختند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از شرکت ۶۴ در صد از داوطلبان در رشته تجربی در سراسر کشور خبر داد و ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان به تلاش چهارصدو شصت و پنج نفر کادر اجرایی در این آزمون اشاره کرد و افزود: امسال با بهره مندی از تجربیات سالیان گذشته توانستیم آرام‌ترین آزمون را در دانشگاه رقم بزنیم. وی با بیان اینکه داوطلبین مقطع کارشناسی با توجه به سنین پایین‌تر به نسبت مقاطع دیگر از حساسیت بالاتری برخوردار می‌باشندخاطر نشان کرد: ما سعی بر آن داشتیم که با برگزاری جلساتی از یک ماه گذشته هماهنگی‌های لازم با نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در سطح شهر را جهت ایجاد فضایی دور از هر گونه مشکل فراهم نماییم.
گودرزی زمان اعلام نتایج این آزمون که همزمان با سراسر کشور در محل‌های دانشکده فیزیک، سالن فجر، سالن انقلاب و دانشکده صنایع این دانشگاه برگزار گردید را ۱۵ مرداد ماه ۹۷ بیان نمود و از اعلام نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری خبر داد.
پاسخنامه داوطلبین این حوزه پس از اتمام آزمون در روز جمعه توسط نماینده‌ای از دانشگاه، نماینده‌ای از سازمان سنجش و نماینده نیروی انتظامی با عنوان حفاظت از آزمون به مرکز استان تحویل داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها