خبرهای داغ:
امام جماعت مسجد حضرت علی(ع) در جلسه هماهنگی با ستاد اجرایی طرح تابستانی پایگاه راهیان کربلا حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز، گفت: اگر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بدرستی مدیریت نشود، آسیب‌های اجتماعی در جامعه روز به روز گسترده تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۰۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل بایرامی با اشاره به توطئه های دشمن در تضعیف باورها و اعتقادات مردم بیان کرد: باید همگان به ویژه نوجوانان و جوانان را جذب مساجد کرده و با اجرای فعالیت های مختلف ورزشی، فرهنگی، اعتقادی با این توطئه های دشمن مقابله کنیم.

وی افزود: طرح تابستانی پایگاه راهیان کربلا حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز با رویکرد امید به آینده و بالا بردن سطح علمی برای جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

حجت الاسلام بایرامی به فعالیت های قرآنی پایگاه راهیان کربلا هم اشاره و اظهارداشت: هر شب پس از نماز مغرب و عشا سه آیه از قرآن کریم در قالب طرح تلاوت نور در مسجد ترجمه و تفسیر می شود.

به گفته وی، برپایی کلاس های قرائت قرآن ویژه نوجوانان، کلاس های عقیدتی، احکام، سیره پیشوایان، آموزش کامپیوتر و دروس ریاضی و زبان انگلیسی از دیگر کلاس های طرح تابستانی امسال است.

ارسال نظرات