خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند تأکید کرد

تعامل بین ارگان‌ها به منظور پیشبرد اهداف

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با تأکید بر تعامل بین ارگان‌ها در شهرستان نهاوند به منظور پیشبرد اهداف گفت: در راستای اهداف شهرداری و عملیاتی کردن اقدامات آن سازمان در راستای پلیس ساختمان، سد معبر و... نیروی انسانی در اختیار آن نهاد قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۸۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

تعامل بین ارگان‌ها به منظور پیشبرد اهدافبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی انتصاب وی را تبریک گفتند.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با تأکید بر تعامل بین ارگان‌ها به منظور پیشبرد اهداف اظهار داشت: در راستای اهداف شهرداری و عملیاتی کردن اقدامات آن سازمان در راستای پلیس ساختمان، سد معبر و... نیروی انسانی در اختیار آن نهاد قرار خواهیم داد.

سرهنگ احمد ساکی با بیان اینکه لباس نیروی انتطامی اقتدار است، در راستای همکاری و تعامل در کنار دیگر ارگان‌ها به ویژه شهرداری و حل معضل سد معبر با برگزاری جلسه‌ای با عاملین سد معبر با حضور شهردار قول مساعد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند با بیان اینکه حضور فردی بومی قطعاً روند رو به رشدی را برای شهر رقم خواهد زد، افزود: نیروی انتظامی ضابط عام در اختیار شهرداری قرار دهد تا بتواند در راستای اقدامات، بهتر از گذشته با حضور فرماندهی نیروی انتظامی اقدام کند.

عبدالعلی ملکی خواستار اجرای طرح پارکبان با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شد و گفت: با اجرای طرح مذکور می‌توانیم منابع درآمدی برای ارگان‌های ذی ربط داشته باشیم.

شهردار نهاوند نیز با بیان اینکه در مدیریت شهر یک دست صدا ندارد و باید با همکاری ارگان‌ها گام‌های استوار برداشته شود، تصریح کرد: با ورود نیروی انتظامی و همکاری همه جانبه آنها تا میزان قابل توجهی معضل سد معبر و پلیس ساختمان حل خواهد شد.

محمد حسین پور همچنین برای معضلات جمع آوری متکدیان، ساماندهی وانت بارها و نخاله های ساختمانی خواستار همکاری همه جانبه این ارگان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار