رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مركزي افزود : دراين جلسه مصوب شد تا همه دستگاهها يك درصد بودجه خود را در راستاي توسعه ورزش همگاني و توسعه فضاهاي ورزشي هزينه كنند.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۸۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ رقيه يادگاري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مركزي در سومين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان ، با ارائه گزارشي از توان و ظرفيت هاي قانوني موجود در بودجه سال 1397 كل كشور گفت : سومين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با چهاردستوركار برگزار شد وهدف از برگزاري اين جلسه ، شناسايي ظرفيت هاي بودجه دستگاههاي مختلف استان در سال 1397 مي باشد.
يادگاري در ادامه افزود : در اين جلسه سازمانها و ادارات مختلف استان ضمن آگاهي از كميت و كيفيت اين ظرفيت ها ، به الزام و پيگيري مطالبات ،ازمحل اعتبارات ملي كه تقريبا 70 درصد آن ، مختص اعتبارات عمراني مي باشد.
وي درادامه به الزام تمامي دستگاهها جهت پيگيري ظرفيتها ازوزارتخانه ها گفت : در اين جلسه با آگاهي نسبت به سرفصل و ميزان اعتبار درنظر گرفته شده دستگاهها در سطح استان ملزم به پيگيري اين ظرفيت هاي يادشده خود از طريق وزارتخانه مربوطه خود اقدام كنندو دبيرخانه شوراي برنامه ريزي هر سه ماه يكبارگزارشي از دستگاههاي مختلف استان ارائه دهد تا مشخص شود هر يك از اين ادارات دردريافت اين منابع ملي به چه ميزان موفق عمل نمودند.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مركزي به تهيه طرح جامع سلامت استان مركزي اشاره و افزود : با توجه به مهم بودن موضوع سلامت كه فرابخشي و همه جانبه مي باشد و بسياري از عوامل اجتماعي در سلامت مردم تاثير گذار مي باشد و در اين جلسه مقرر شد تا پايان شهريورماه سالجاري اين طرح جامع از تمامي مناطق استان تهيه شود تا سهم و توانايي هر دستگاه مشخص شود.
يادگاري درادامه به واگذاري و ساماندهي فضاهاي ادارات استان اشاره و افزود : دستور بعدي اين جلسه به موضوع واگذاري و ساماندهي برخي ساختمان ها و فضاهاي دستگاهها و ادارات سطح استان صورت گرفت و در اين جلسه مصوب شد كه يك مجتمع اداراي جهاد كشاورزي به اداره راه و شهرسازي واگذار شود و همچنين ساختمان راه و شهرسازي را مشتركا به اداره بهزيستي و پزشكي قانوني واگذار كنيم .
وي درادامه اين واگذاري ها افزود :ساختمان فعلي پزشكي قانوني به اداراتي كه بلامحل هستند واگذارخواهد شد و اين واگذاري ها به رسيدگي بيشتر و كامل تر به مردم منجر خواهد شد و همچنين دركاهش هزينه هاي دستگاههايي كه مكان اداري آنها به صورت اجاره اي مي باشد كمك خواهد نمود و در شهرستان فراهان واگذاري يك سوله واقع در روستاي تبرته كه دراختيار تعاون روستايي بوده و با تصويب آن در اين جلسه ، به اداره ورزش و جوانان اين شهرستان واگذار شد و يك واحد ساختمان متروكه و با بلا استفاده بودن ان از سازمان جهاد كشاورزي گرفته تا دراختياردهياري قراربگيرد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مركزي به موضوع ورزش استان هم اشاره و افزود : دراين جلسه مصوب شد تا همه دستگاهها يك درصد بودجه خود را در راستاي توسعه ورزش همگاني و توسعه فضاهاي ورزشي هزينه كنند.
 يادگاري به بودجه سال 1397 استان اشاره و گفت : بودجه امسال استان مركزي را 000/000/000/ 387 تومان عنوان كرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات