خبرهای داغ:
معاون وزیر بهداشت در صدر هیئتی از مدیران این وزارتخانه در سفر یک روزه خود به اسدآباد سه طرح درمانی را افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۸۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

افتتاح سه طرح در سفر یک روزه معاون وزیر بهداشت به اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، معاون وزیر بهداشت در صدر هیئتی از مدیران این وزارتخانه در سفر یک روزه خود به اسدآباد سه طرح درمانی راافتتاح کرد.

معاون وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح این سه مجموعه در جمع خبرنگاران گفت: در طرح تحول سلامت گام‌های بزرگ و موثری از جمله؛ زایمان طبیعی رایگان، راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه، کاهش پرداختی‌ها از جیب اقشار ضعیف و مدیریت هزینه‌ها انجام شده است.

جان‌بابایی ضمن تقدیر از مسئولین دانشکده اسدآباد تصریح کرد: طرح تحول توانست گامی بزرگ برای بهره‌مندی محرومین از نعمت درمان و سلامتی است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سیستم درمانی اسدآباد بیان کرد: متمرکز کردن پزشکان متخصص در اسدآباد از راه‌های کوتاه‌مدتی است که می‌تواند در وقت مردم صرفه‌جویی کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از بیمارستان قائم(عج) و افتتاح پلی کلینیک ویژه تخصصی امید بر نیاز این شهر بر خدمات سرپایی می‌توان صحه گذاشت و در بخش‌هایی از بیمارستان مشکلات تاسیساتی و زیر ساختی مشاهده می‌شود که در این خصوص، حمایت‌های لازم، صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سه طرح افتتاح شده در این سفر شامل پلی کلینیک تخصصی امید، بخش زایمان بی درد و واحد بیماری‌های خاص بیمارستان قائم(عج) بود که امروز به مرحله بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات