نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه برخی از بیماران شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند و بروجرد برای درمان به ملایر می‌آیند بنابراین می‌شود شهرستان ملایر را به عنوان معین جنوب استان همدان در حوزه بهداشت و درمان معرفی کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۷۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

پتانسیل ملایر برای معرفی به عنوان معین جنوب استان همدان در حوزه بهداشت و درمانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در بازدید وزیر بهداشت و درمان از پروژه‌های ملایر اظهار داشت: ایشان را موفق‌ترین و پرکارترین وزیر کابینه دولت می‌دانم.

وی با اشاره به حجم بالا و قابل توجه خدماتی که پس از اجرای طرح تحول سلامت به ملایر داده شد، افزود: حضور وزیر بهداشت در ملایر نقطه عطفی در انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مساعدت وی تجهیزات و امکانات درمانی و پزشکی خوبی برای شهرستان جذب شد، گفت: با توجه به اینکه برخی از بیماران شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند و بروجرد برای درمان به ملایر می‌آیند بنابراین می‌شود شهرستان ملایر را به عنوان معین جنوب استان همدان در حوزه بهداشت و درمان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه کلینیک فوق تخصصی ملایر نیاز به وجود پزشک متخصص و فوق تخصص در همه زمینه‌ها دارد، گفت: در این کلینیک روزانه بیش از ۷۰۰ بیمار ویزیت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات